The Eclipse cast går ut på middag en fredagskväll^^

Robert Pattinson, Ashley Greene, Taylor lautner m.m gick ut i fredags och åt på resturang. Intressant va?^^. Vissa säger att Kristen Stewart gömmer sig och det finns faktist bilder på någon brunhårig bredvid Rob som duckar:O. Men själv tycker jag att det är löjligt. Varför enns ta sig besväret att gissa ut vem det är om personen inte vill bli sedd? OM det var Kristen fattar jag inte varför hon gömmde sig det var ju bara en oskyldig middag med hennes kollegor.

TRYCK HÄR så får du se något roligt :D
P.s DUMMA statistik :@ Varken jag eller Mathilda kan se hur många besökare vi har och det är väldigt viktigt så att vi kan få upp så många som vi hade förut. Så var gärna snäll och komentera något bara om du varit här^^

Kommentarer
Postat av: Embla...

Jag läser! Och jag älskar er blogg :) Jag besöker den varje dag :P



Kraam

2009-08-30 @ 17:04:33
URL: http://twilightmedembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0