Debbatt Tävling! Team Edward VS Team Jacob!


Då var det dags för en debatt! Sån tur att det redan fans färdiga grejer att sno från google^^

Åh vad kul det ska bli nu ska jag förklara :P Debbat tävlingen kommer gå i steg. Jag ska försöka att inte komplicera ihop allt nu^^. Tävlingen handlar om att ni ska debatera om vilket Team som är bäst och varför Team Edward mot Team Jacob. 

För de som inte vet vad Teamen är(ni andra hoppa över denna del):
Team Edward: De som tycker att Bella hör ihop med Edward!
Team Jacob: De som tycker att Bella ska hålla sig till Jacob!

Det kommer att vara 6 debatörer sammanlagt tre i varje lag. Jag(Maggan) kommer att vara debbatledare och kanske Mathilda om hon klarar det(hon har typ stukat handen). Jag förklarar när det är sags för de andra stegen hur de går till.

STEG 1! Ni som vill vara med fyll i detta och skriv i komentarer:

Namn:
Team:
Vilka böcker(inom Twilight ofc) har du läst?
Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet?
Blogg/Sida(Om du har det):

Ni som inte vill vara med kanske vill rösta senare? Vi väljer ut de 6 vi tycker kan debatera för lagen bäst.
Skulle vara jätte kul om du vore med!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Namn: Johanna

Team: Edward såklart

Vilka böcker(inom Twilight ofc) har du läst? jag har läst alla utom om jag kunde drömma

Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet? För att jag bara älskar filmen och sen så bara älskar jag Rob så mycket han är bäst, Min sida handlar bara om honom också



Blogg/Sida(Om du har det): http://fabulousrobertpattinson.se

2009-08-12 @ 13:56:23
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Emah

Namn: Emma

Team: Team Jake, vad annars? ;)

Vilka böcker(inom Twilight ofc) har du läst? jag har läst alla böckerna på svenska.

Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet? Jag tycker själv att jag är en bra kandidat för teamet eftersom jag fastnade för Jake direkt, ärligt så gillade jag inte ens Edward i TW. Jag tycker att Jake är den rätta för Bella!

Blogg/Sida(Om du har det):

emaaahs.blogg.se

2009-08-13 @ 22:30:25
URL: http://emaaahs.blogg.se/
Postat av: Emms

Team: Edward- Självklart

Vilka böcker(inom Twilight ofc) har du läst?: Jag har läst alla böckerna även den delen av Midnight Sun som finns ute på mätet.

Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet?: Jag tror att jag kan tala för min sak och vinna en debatt hur lätt som helst! ! !

2009-08-14 @ 16:33:20
URL: http://emeliegullvert.blogg.se/
Postat av: Alice

Namn: Alice

Team: Team Edward såklart :D

Vilka böcker(inom Twilight ofc) har du läst? Alla! inklusive delan av midnight sun som finns tillgänglig, plus lite andra

Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet? Jag fastnade för Edward ända från början. Vet min ska och kan tala för det jag tror på och kan vara otroligt övertygande :D

2009-08-16 @ 00:02:39
URL: http://twilightreporter.blogg.se/
Postat av: Alice

Namn: Alice

Team: Edward <3

Vilka böcker(inom Twilight ofc) har du läst? Alla 4 och Edwards version

Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet? Jag har alltid varit Edward fan sen första boken och jag vet hur man övertalar folk och vinner säkert lätt en debatt

Blogg/Sida(Om du har det): Länken :D<3

2009-08-29 @ 13:52:33
URL: http://vackrautanv.blogg.se/
Postat av: Becka*

Namn: Becka

Team: Edward (fast enligt mig e han FUL)

Vilka böcker: ingen:P

Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet? vet inte x)

Blogg/Sida:www.beckasss.blogg.se

2009-08-29 @ 16:18:43
URL: http://beckasss.blogg.se/
Postat av: Fia wahlqvist

Namn:Fia Wahlqvist

Team:Jacob <3

Vilka böcker(inom Twilight ofc) har du läst?

Jag har läst alla böcker, flera gånger om .Och böckerna på engelska.

Varför tror du att du är en bra kanditat för just det Teamet?För att jag är lojal och trogen team jacob(are) Och jake är så jävla snygg men egentligen borde han inte vara med Bella utan med mig :)

Blogg/Sida(Om du har det):hejfiuw.blogg.se

2009-08-29 @ 22:56:09
URL: http://hejfiuw.blogg.se/
Postat av: Cia

jacooooob <333333333333333333333

2011-01-01 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0