Varför är DU världens största twilight-freak?VINN:D

Detta är bara en liten "mini-utmaning" Du ska skriva en numererad lista i komentarerna om varför just du är världens största Twilight freak. Här är min lista^^

1. Jag har ALLA böckerna på svenska och i första boken "om jag kunde drömma" har jag även med ett av kapitlerna ur Edwards syn.

2. Jag håller på med en twilightbok där jag skriver fakta om skådespelarna klistrar in bilder o.s.v.

3. Jag har köpt Breaking dawn boken på engelska och planerar att köpa resten av böckerna på engelska(vissa skulle säga att det var onödigt att ha alla på olika språk)

4. Har senare i framtiden tänkt att köpa svenska och engelska ljudböckerna.

5. Är för ung för att komma in på New Moon premiären men det finns inte mycket som kan hindra mig!(mohahaha xD)

6. Har Twilight filmen och  i vanliga fall skulle jag titta på den oavbrutet men vill inte repa den:o.

7. Jag ska vara den första i stockholm som köper New Moon på DVD!(Haha önska mig lycka till)

8. Jag är så otroligt rädd om Breaking dawn boken eftersom att det är en pocket att jag öppnar den pyttelite och läser(för att inte vika omslaget)

9. Jag har en twilight blogg med Mathilda^^(som ni kanske har märkt? haha)

10. Jag ÄLSKAR Twilight, skådespelarna, böckerna, författaren, skådespelarna, de som filmar, den som regiserar och helt enkelt ALLT och Alla som har med twilight att göra!! :D


Jag skulle kunna göra en MYCKET längre lista men det har jag inte tid för just nu:P. Så hur ser DIN lista ut? komentera och vinn;)


Kommentarer
Postat av: CHRJ

Kul lista!



sV: Åh tycker du? Tacktack! =)

2009-09-06 @ 12:07:49
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack gumman ska försöka

2009-09-06 @ 18:13:38
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: Saga

1. jag har alla böckerna på svenska.

2 jag har alla böckerna på engelska.

3 Jag har läst dom alla dom engelska tre gånger.

4 jag har läst dom svenska böckerna typ 7 gånger

5 jag har första delen i serie teckning

6 jag har en eclipse kalender + affischer

7 har alla filmerna som finns!

8 jag och en kompis startade en tidnig som hette twilight posten.

9 tänker boka billjetter en månad innan breaking dawn har bio premiär bara för att vara säkert på att jag får en plats! ;)

2011-04-11 @ 20:05:57
URL: http://liveloveread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0