MK is back !

japp, nu är äen jag mathilda tillbaka i spelet. har för övrigt bara ett enkelt bandages nu i 2 vecker framöver, men yess, vad skönt det känns. Det känns som om det är maggan som tagit över allt, men jag finns i bakrunden. har även haft en träff förut, haha jag och min kompisar har börjat med en träff en gång i veckan ! fett skojj. såklart snackar vi bara om twiligt. älskar det. aja ska köpa hela boxen med twilight på engelska, kostan 600. DEN ÄR MIN!!!!!!!!!! jag dödar den som köpte den sista ! ska bannimig ha den, annars besäller jag !  har även gjort en grym bok. har för övrigt bara gjort fram sidan. men den är inte riktigt klar än, men när den är det ska jag visa den ! :) men ska plugga nu. LYCKA TILL i tävligen förövrigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0