Om jag kunde drömma så skulle jag drömma om dig-vänta jag kan ju drömma!



Vaknade just och gissa vem jag drömde om? Ledtrådar: Han är het, snygg, hans efternamn börjar på C och han heter Edward Cullen(bra ledtråd va?^^)  Tänk om han fanns på RIKTIGT. Skulle klart dejta honom skulle du? Och Rob kan leva upp till Edward sååå Bra. Haha då kör vi dagens dilemma:
Om Edward fanns på riktigt och du fick chansen att gå på dejt med själva Edward ELLER Robert(han som spelar Edward i filmen) Vem skulle du välja? :P

Jag skulle faktist ta Edward han "känner" jag ju faktist eftersom att jag har läst 4 böcker om honom om och om igen!<3

Men nu: Var med i vår debatt för skoj skull OCH om du vill att din blogg ska få mer besökar tryck bara HÄR för att läsa mer om det. Säg till vänner säg till alla du känner haha x)<3 Föresten om du ska va med måste du titta in lite då och då^^

Nu ska jag mixtra med bloggen igen:P Har ni sett att jag lagt dit en nedräkning för New Moon 98 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Jelly

Åhh hmm.. Robert äter iaf inte upp mig ;)



Sv:Tack ska du ha :)



Allt bra idag?

kramar

2009-08-13 @ 14:54:26
URL: http://superjelly.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja verkligen han är helt underbar

2009-08-23 @ 20:13:55
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0